Állásajánlat - Key account manager – orvostechnikai eszközök területére

Termék gyorskereső

Kategória vagy alkategória mutatása

Egy dinamikus, multinacionális vállalatnál vagy egy megbízható családi vállalkozásnál keres új kihívásokat? Az 1839 óta az egészségügy fejlődését szolgáló B. Braun-vállalatcsoportnál mindkettőt megtalálja! A cégcsoportot Magyarországon az egészségügyi termékek fejlesztésével és gyártásával foglalkozó B. Braun Medical Kft., a termékek értékesítését végző B. Braun Trading Kft., a dialízishálózatot működtető B. Braun Avitum Hungary Zrt., valamint a Központi Funkciókat ellátó B. Braun SSC Hungary Kft. képviseli. A vállalatcsoport több mint 2600 munkatársával a magyarországi egészségügyi piac egyik legnagyobb szereplője.

Értékesítési csapatunkba keresünk a magas színvonalú szakmai munka iránt elkötelezett munkatársat az alábbi pozícióba:

Key account manager – orvostechnikai eszközök területére

Feladatok:

  • A cégünk által gyártott ortopédiai gerinc-, térd- és csípőimplantátumok, sebészeti motorok, és idegsebészeti eszközök kórházakban történő ismertetése, értékesítése
  • Partnerekkel való kapcsolattartás és kapcsolatépítés, rendszeres vevőlátogatások
  • Szakmai rendezvényeken, kongresszusokon való részvétel
  • Éves értékesítési terv megvalósítása
  • Termékekkel kapcsolatos információnyújtás, igény szerint termékminták biztosítása, bemutatása
  • Tenderek elkészítésében való aktív közreműködés
  • Potenciális partnerek felkutatása
  • Piac- és konkurenciafigyelés, változásokra való reagálás
  • Kimutatások, beszámolók készítése a vezetőség részére
  • Értékesítési terület: Budapest és Északkelet-Magyarország

 

A pozícióhoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (egészségügyi végzettség előny)
  • 1-3 éves egészségügyi termékértékesítésben szerzett tapasztalat
  • Kórházi értékesítésben szerzett tapasztalat előny
  • „B” kategóriás vezetői engedély, vezetési gyakorlat
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
  • Nagyfokú önállóság, precíz munkavégzés, terhelhetőség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS O365)
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés, teljesítményalapú éves bónuszrendszer
  • Vállalati gépkocsi magánhasználattal
  • Vállalati mobiltelefon és laptop
  • Proaktív csapat
  • Stabil, támogató vállalati háttér
  • Great Place to Work tanúsítvány
  • Szakmai továbbképzési lehetőségek

 

Munkavégzés helye:

Budapest és Északkelet-Magyarország, Központi iroda: Budapest 1023, Felhévízi utca 5

 

Jelentkezés módja:

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, magyar nyelvű fényképes, szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelölésével küldje el az allasok_budapest@bbraun.com e-mail címre.